ჩვენ შესახებ
ეზაჩიბაში არის ცნობილი თურქული ინდუსტრიული ჯგუფი, რომელიც დაარსდა 1942 წელს. ის ჰოლდინგში აერთიანებს 48 კომპანიას, 12,750 თანამშრომელს და ფლობს 3,2 მილიარდ ევრო საერთო ბრუნვას 2019 წლის მონაცემებით.
ეზაჩიბაშის ძირითადი სექტორებია სამშენებლო მასალების, სამომხმარებლო პროდუქტებისა და მედიკამენტების წარმოება. ასევე, ჯგუფი აქტიურია ფინანსების, ინფორმაციული ტექნოლოგიების, შედუღების ტექნოლოგიების, სამთო მრეწველობისა და უძრავი ქონების განვითარების სფეროშიც.
ეზაჩიბაში, თურქეთის მასშტაბით, არის თავისი ბიზნეს მიმართულებების უმეტესობაში ლიდერი ეფექტური სადისტრიბუციო ქსელის მეშვეობით. ეზაჩიბაში გლობალურად გახდა კერძო და საჯარო ობიექტებისთვის, სანტექნიკისა და ფილების ერთ-ერთი წამყვანი მიმწოდებელი, შემდეგი ბრენდებით: VitrA, Burgbad, Villeroy and Boch (ფილები), და Engers. ეზაჩიბაშის ჯგუფის მისიაა, იყოს პიონერი ჯანსაღი, ხარისხიანი და თანამედროვე ცხოვრების სტილის. შესაბამისად, ჯგუფი ხელს უწყობს ყველა შვილობილ კომპანიას, გააუმჯობესოს დადგენილი სტანდარტები და აამაღლოს მომხმარებელში პროდუქციის ხარისხისადმი მოთხოვნილებები.
ყველაფერი დაიწყო პატარა საწარმოთი, რომელიც მდებარეობდა სტამბულის ერთ-ერთ უბან კარტალში. 1942 წელს, 8 კაციანი ჯგუფი მუშაობდა დაუღალავად, რათა ქვეყანა მოემარაგებინა კერამიკის მრავალფეროვანი პროდუქციით მაშინ, როდესაც მეორე მსოფლიო ომის დროს შეუძლებელი იყო მათი იმპორტი თურქეთში.
The Dr Nejat Eczacıbaşı-ს კერამიკის საწარმო (ასე ეწოდა მას შემდგომში) იყო ვიტრას წინამორბედი. ომის შემდეგ, ეკონომიკურ აღორძინებას თან ახლდა სამშნებელო ბუმი, რაც ნიშნავდა იმას, რომ გაიზარდა მოთხოვნა კერამიკის სანიტარულ ნაწარმზე, ამ სფეროში კი კარტალის ქარხანას წამყვანი როლი ეკავა.
1958 წელს კომპანიამ გახსნა თავისი პირველი თანამედროვე საწარმოო ქარხანა, რომლის ძირითადი მიმართულება გახდა კერამიკის სანიტარული ნაწარმი მას შემდეგ, რაც მარმარილომ დაკარგა პოპულარობა და შემცირდა მასზე მოთხოვნა.
1966 წლისთვის, “VitrA“ გამოცხადდა როგორც ბრენდის სახელი, რაც არის სიტყვა „Vitrify”-ს შემოკლებული ვარიანტი, რაც ნიშნავს შექმნა რაღაც, მსგავსად შუშის სიმტკიცისა და სიპრიალისა.
1983 წლიდან ვიტრამ დაიწყო საერთაშორისო ბაზრის მოცვა. დღეს, ვიტრა არის სააბაზანოს კომპონენტების სრული სპექტრის წამყვანი გლობალური მიმწოდებელი.
ვიტრა ყოველწლიურად მილიონობით კერამიკის სანიტარული ნაწარმით ამარაგებს ბაზარს. ბრენდის ნაწარმის ძირითადი ნაწილი იყიდება საზღვარგარეთ მძლავრი სადისტრიბუციო ქსელის მეშვეობით, რომელიც მოიცავს 150-ზე მეტ შოურუმსა და 2000-ზე მეტ სავაჭრო წერტილს, მსოფლიოს ხუთ კონტიტენტზე, 75-ზე მეტი ქვეყნის ძირითად ქალაქებში.
ვიტრას ძირითადი ბირთვი არის დიზაინი. იმისთვის, რომ გამოავლინოს ინოვაციების მიმართ ერთგულება და თურქული კერამიკისა და სააბაზანოს ათასწლეული კულტურა გადმოიტანოს 21-ე საუკუნეში, ვიტრამ შემოიკრიბა დიზაინერები, რომლებიც მას ეხმარებიან, აღმოაჩინოს სააბაზონოსა და ფილების დიზაინის ახალი მიმართულებები. ამ მიდგომით ვიტრა აღიარებულ იქნა დახვეწილი და ესტეთიური იდეებისა და კოცნეფციების შემნქმნელად, რამაც მას, წლების მანძილზე, მოუტანა მსოფლიოში არაერთი პრესტიჟული ჯილდო დახვეწილი დიზაინისთვის.
ვიტრა ოპერირებს გლობალურად და ფლობს 15 საწარმოს: 9 მათგანი განლაგებულია გერმანიის, რუსეთისა და საფრანგეთის მასშტაბით, ხოლო 6 – თურქეთში. 5 მილიონი კერამიკის სანიტარული ნაწარმი, 3 მილიონი შემრევი, 2.5 მილიონი სააბაზანოს აქსესუარი და 20,1 მილიონი კვ.მ ფილა იწარმოება ყოველწლიურად მხოლოდ ბოზიუკის ქარხანაში. ის დაარსდა 1977 წელს, ხოლო განახლდა და საბოლოო სახე მიეცა 1995 წელს. ეს მეგა კომპლექსი არის მსოფლიოში სანიტარული ნაწარმის ერთ-ერთი წამყვანი ქარხანა თავისი წარმადობით, ტექნოლოგიითა და ხარისხით.
ბოზიუკის ქარხანა აწარმოებს კედლის, იატაკისა და კერამოგრანიტის ფილებს, ასევე ფილებს საცურაო აუზისთვის და მის შესაბამის კერამიკულ ნაწილებს, აქვე იწარმოება კერამიკული სანტექნიკა, სააბაზანოს აქსესუარები, საშხაპე სისტემები და შემრევებიც.
როგორც გლობალური სამომხმარებლო საქონლის ბაზარზე მთავარი მწარმოებელი, ვიტრა ცნობს თავის პასუხისმგებლობას გარემოსდაცვითი საკითხების მიმართ. ამისათვის მან შეიმუშავა Blue Life სახელმძღვანელოები, რომლებიც მოიცავს როგორც პროდუქციის წარმოების პროცესს, ასევე მის საბოლოო გამოყენებას. ვიტრამ თავის ქარხნებში დიდი ინვესტიცია განახორციელა ტექნოლოგიების განახლებისთვის, რათა საწარმოო ნარჩენების გადამუშავებითა და თბოდანაკარგის შემცირებით, მინიმუმამდე დაეყვანა ბუნებრივი რესურსების მოხმარება. ვიტრას პროდუცქია ასევე უზრუნველყოფს წყლისა და ენერგიის ეფექტურად მოხმარებას. ვიტრას მიერ დამზადებული ახალი უნიტაზი, პისუარი ან შემრევი ზოგავს 190 ტონაზე მეტ წყალს წელიწადში და იძლევა ენერგომხმარებისა და ნახშირბადის გამოყოფის მნიშვნელოვნად შემცირების გარანტიას. ვიტრა გარანტიას იძლევა, რომ ყოველი მომდევნო პროდუქტი, რომელიც საწარმოო ხაზში ჩაეშვება, უფრო მეტად იქნება ბუნებრივი რესურსების დამზოგველი.
ბრენდ VitrA-ს 2011 წლიდან საქართველოში წარმოადგენს შპს „ბი ემ სი შარმი“, რომელიც არის „შარმი“ ჯგუფში შემავალი კომპანია. შარმი ჯგუფმა რამდენიმე მიმართულებით განავითარა ბიზნესი, მათ შორის წამყვანი მიმართულებაა დისტრიბუცია და სასაწყობე მეურნეობა.
„შარმი“ დაარსდა 1998 წელს. იგი ერთ-ერთი პირველი კომპანიაა, რომელმაც მოახერხა საქართველოში თანამედროვე, ევროპული ტიპის კომპანიად ჩამოყალიბება.
პარტნიორთა უდიდესი ნდობისა და წარმატებული საქმიანობის შედეგად, “შარმი” გახდა მსოფილიოს წამყვანი ბრენდების, როგორებიცაა: Unilever, Schwarzkopf&Henkel, Eczacibasi, Tchibo,SCA, Carlsberg, 3M, Friso, Kalina და სხვა, ექსკლუზიური დისტრიბუტორი საქართველოსა და სომხეთში.
ჯგუფის მიზანია, სამომხმარებლო ქსელის მსოფლიოს ბრენდების პროდუქციით მომარაგება, კვალიფიციური დისტრიბუციის განხორციელება მთელი ქვეყნის მასშტაბით, რაც უზრუნველყოფს უმაღლესი ხარისხის პროდუქციის მიწოდებას ყველგან, დროულად და ხელმისაწვდომ ფასად.